A weboldalon cookie-t használunk, hogy szolgáltatásunkat a lehető legjobb minőségben biztosíthassuk! További információk
Olvassa el Adatkezelési Tájékoztatónkat és az Általános Szerződési Feltételeket is!

Rendben
Termékek Menü

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha minden pontjával egyetért.

Jelen dokumentum megismerésével és a Vásárló által megadott adatok kezelésére vonatkozó  ’Adatvédelmi Tájékoztató’ átolvasását és értelmezését követő elfogadásával a webáruházban leadott megrendelés távollévők közötti adásvételi szerződésnek minősül.

Üzemeltetői adatok:

A www.mibendolgozzak.hu webáruház üzemeltetőjének adatai:

Szolgáltató neve:                      AltamirART Kft.
Szolgáltató székhelye:             4032 Debrecen, Károlyi M. u. 1. 4. 36.
Szolgáltató telephelye:            4026 Debrecen, Csap u. 2.
Telefonszám:                            +36.52.412.695
E-mail cím:                                info@mibendolgozzak.hu
Bejegyző hatóság:                     Debreceni Törvényszék Cégbírósága
Nyilvántartásba vételi szám:   273/2016
Adószám:                                    13266853-2-09
Cégjegyzékszám:                        09-09-010615

Az Ön által vásárolt áruk eladója minden esetben az AltamirART Kft.
Cégünkről további információt a 'Rólunk' és a 'Kapcsolat' címszó alatt talál.

A tárhelyszolgáltató adatai:

Szolgáltató neve:                     WEB Press Hungary Kft
Szolgáltató székhelye:             1085 Budapest, József körút 69.
Telefonszám:                            +36.30.997.49.50
E-mail cím:                                info@wphkft.hu
Adószám:                                  22944290-2-42
Cégjegyzékszám:                     09-09-019673

A webáruház rendszer üzemeltetőjének adatai:

Szolgáltató neve:                     Shoprenter.hu Kft.
Szolgáltató székhelye:             4028 Debrecen, Kassai út 129.
Telefonszám:                           +36.1.234.50.12
E-mail cím:                               info@shoprenter.hu
Adószám:                                  23174108-2-09
Cégjegyzékszám:                     09-09-020636

 

Megvásárolható termékek és szolgáltatások köre:

A webáruház egyéni munkavédelmi és munkaruházati termékeket forgalmaz.
A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságban eltérhetnek.
A forgalmazott termékek a legtöbb esetben üzletünkben is megtalálhatók.
Igény esetén speciális szolgáltatás (pl. cégfelirat elhelyezése hőkezeléses eljárással, vagy hímzéssel, kizárólag az általunk forgalmazott termékekre) is megrendelhető. Ez a szolgáltatás minden esetben egyedi egyeztetést igényel! Ezzel kapcsolatban itt tudja felvenni velünk a kapcsolatot!


Megjelenített árak


Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett talál. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási feltételekről és a költségek alakulásáról előzetesen itt, a ’Szállítási információk’ menü alatt tájékozódhat, de a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, a ténylegesen választható szállítási módok is ismertetésre kerülnek. A webshopban feltüntetett árak csak a webáruházban érvényesek, azok eltérhetnek az üzletünkben megtalálható, azonos termékek áraitól!
Amennyiben a kiválasztott termékekre vonatkozó paraméterek a rendelés leadásának időpontjában jelentős mértékben eltérnek a webshop feltöltésének alkalmával cégünk által ismert adatoktól (pl. euro/forint árfolyam változása, gyártás megszűnése, beszerezhetőség időben későbbre tolódása, egyéb előre nem látott okok), arról a regisztráció alkalmával megadott e-mail címre tájékoztatást küldünk. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármelyik fél elálljon a szerződéstől.


Rendelés menete

1. 
Belépés a rendszerbe, Regisztráció

A webshopban "látogatóként" bárki beléphet és nézelődhet minden kötelezettség nélkül! Ahhoz azonban, hogy vásárolni tudjon, regisztrálnia kell magát. A regisztráció alkalmával meg kell ismerni jelen Általános Szerződési Feltételeinket, illetve az Adatkezelési Tájékoztatót. Regisztrálnia egy alkalommal kell, azt követően a megadott felhasználónevével és jelszavával bármikor be tud lépni a rendszerbe, ha már regisztrációját aktiválták. A regisztráció aktiválásáról e-mailben tájékoztatjuk Önt, a regisztrációnál megadott postafiók címen.
Rendelés kezdeményezéséhez a vásárló nevére, számlázási és szállítási címére, belföldi adóalany esetében adószámára, illetve telefonos elérhetőségére van szükségünk.

Az adatmegadás során keletkezett hibákért felelősséget nem vállalunk, az ebből eredő károkért cégünk nem vonható felelősségre! Ezért felhívjuk figyelmét az adatok pontos kitöltésére, szükség esetén személyes fiókján keresztül történő módosítások végrehajtására.
(A megadott adatok kezelésére vonatkozó tájékoztatásunkat a regisztrációt megelőzően az 'Adatkezelési Tájékoztató' menüpontban tekintheti meg.)

 

2. A termék kiválasztása, a Kosár használata

Lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, vagy új vásárlóként kíván regisztrálni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét, jelszavát és jelentkezzen be. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer az Adatkezelési Tájékoztató tartalmával összhangban eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

Az árurendelő modul egy katalógusrendszer segítségével tárja Ön elé a megrendelhető termékek körét. A katalógusrendszer logikusan több szintre bontva (termékcsoportok, modellek) segíti a tájékozódást.

A többszintű hierarchia segítségével a széles választék mellett is könnyen tud tájékozódni, és tallózni a termékek között. Önnek lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Amennyiben a termékleírás értelmezése után további kérdése merülne fel, keresse a webshopunk üzemeltetőjét!

Vásárlási szándéka esetén az adott termék mennyiségének megadását követően a megvásárolni kívánt terméket a „Kosár” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.
Ebbe a kosárba a valós bevásárlókosárnak megfelelően beletehetjük a termékeket, vagy meg is gondolhatjuk magunkat és vehetünk ki belőle. A kosár tartalma folyamatosan látható az áruház fejlécének közepén található "Kosár" ikonnál (Termék darabszáma és értéke is).
A „Kosár”-ra, vagy annak tartalmára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és tervezett szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

3. Megrendelés

A webáruház használata közben, ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és ha úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra, vagy térjen vissza a webáruház termékeihez további árucikkek kiválasztásáért a "Vásárlás folytatása" gombra kattintva.

A pénztári művelet választása előtt lehetőség van az esetlegesen megkapott kuponkód beváltására is. Majd a szállítási és számlázási cím megadása, a szállítási mód (személyes átvétel, futárszolgálat vagy MPL által) és a fizetési mód (utánvét, bankkártya, banki átutalás, készpénz) meghatározása, valamint az ’Általános Szerződési Feltételek' elfogadása és a rendelés összesítése után a "Megrendelés"-re történő kattintást követően kerül ténylegesen megrendelésre a kiválasztott terméklista. Ezzel egy időben Önnek fizetési kötelezettsége keletkezik!

A szállítás feltételeiről részletesen a "Szállítási információk" menüben tájékozódhat!

 

4.Tájékoztatás, ajánlat küldés

A kiválasztott termékekre vonatkozó megrendelési szándékát automatikusan generálódó üzenetben igazoljuk vissza, miután a megrendelőlap kitöltésével és elküldésével vásárlási szándékát jelezte. Ez a visszaigazolás még nem jelez webáruház üzemeltetői beavatkozást, ez egy automatikusan generálódó üzenet.
Amennyiben a kiválasztott termékekre vonatkozó paraméterek a rendelés leadásának időpontjában jelentős mértékben eltérnek a webshop feltöltésének alkalmával cégünk által ismert adatoktól (pl. euro/forint árfolyam változása, gyártás megszűnése, beszerezhetőség időben későbbre tolódása, egyéb előre nem látott okok), arról a regisztráció alkalmával megadott e-mail címre "tájékoztatás"-t küldünk.
Amennyiben a visszaigazolásban szereplő információ nem megfelelő az Ön számára, válaszlevelében lemondhatja megrendelését. Abban az esetben, ha megkeresésünkre az árajánlat/tájékoztatás kibocsátását követő 24 órán belül nem érkezik válasz, a megrendelés feldolgozását nem kezdjük meg, melyről tájékoztatást küldünk.
Telefonos egyeztetés esetén, kérjük hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.


A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása a rendelés leadását követően, munkanapokon 8.00 – 17.00 között, (legkésőbb 48 órán belül) megkezdődik.
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli. Újbóli kézbesítés megrendelése esetén a csomag ellenértékének előre utalással történő teljesítését követően áll módunkban elindítani azt!


Fogyasztót megillető elállási jog


Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphet és a termék visszaküldése esetén követelheti a kereskedőtől a kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetősége a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére.
A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 naptári napon belül Ön élhet elállási jogával. Általános szabály szerint a határidő számításába a termék átvételének napja nem számít bele.


Természetesen a 14 naptári napos határidő alatt bármikor elállhat a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntenie kell a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről.

Elállási nyilatkozatát elsősorban a webáruház honlapján közzétett e-mail címre küldje el, de szóban (telefonon - nem emelt díjas), postai úton (célszerű tértivevényes levélben) is jelezze szándékát.

A hivatkozott rendelet egyértelműen úgy rendelkezik, hogy a fogyasztó elállásával összefüggésben kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének költségeit köteles viselni, ezért a terméket nem adhatja fel utánvétellel vagy portóval.
A webáruház üzemeltetője a visszaküldött termék beérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 naptári napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (pl. postaköltség). A visszajuttatás költsége viszont a Vásárlót terheli!
Ha azonban a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költségkímélő fuvarozási megoldást választja, a többletköltség megtérítésére vállalkozásunk nem kötelezhető.
Cégünk mindaddig visszatarthatja az ellenszolgáltatás összegét, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

A Fogyasztó és a Vállalkozás között létrejövő szerződésekre, távollévők között és üzlethelyiségen kívül kötött fogyasztói szerződésekre vonatkozó 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak. 

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, használat nélküli, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.


Fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

Olyan termék esetében, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól függ.

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján, vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Romlandó, vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi, vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel


Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására


A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax-szám, mail cím, telefon).

5. Szállítás

A megrendelt termékek kiszállítása az Ön által kiválasztott módon (személyes átvétel, futárszolgálat, kiszállítás, MPL) történik az esetlegesen igénybe vett futárszolgálat költségét figyelembe véve. 
Banki átutalásos pénzügyi teljesítés választása esetén a megrendelt tételek postázása a díjbekérő ellenében történő pénzügyi teljesítést követően történik. 

A kiszállítás költsége minden esetben pontosan megismerhető a pénztári folyamat során, előzetesen pedig a "Szállítási Információk" menüben tájékozódhat.

 

Garanciális feltételek

A hibás teljesítési vélelem azt jelenti, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy hat hónapon belül felismert hiba esetén a bizonyítás terhe a vállalkozást terheli.

1. Kellékszavatosság

A kellékszavatosság lényegében azt jelenti, hogy bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (a termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél) a termék hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.

Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).

Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív, vagyis független attól, hogy tudta-e, hogy hibában (pontosabban hiba-okban) szenvedő terméket adott el, vagy sem, tehát a jóhiszemű eladó is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben. (A rosszhiszeműség a vevő esetleges kártérítési igényének érvényesítése szempontjából releváns körülmény.)

2. Termékszavatosság

Ami azt jelenti, hogy a vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (azaz a termék) hibája esetén 

a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki.

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

  • a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
  • a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
  • a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

3. Jótállás

A jótállás - hétköznapi és közismert nevén „garancia” - azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett. 

Mind a szavatosság, mind a kötelező jótállás hatálya alá tartozó termék esetében az alábbi jogok illetik meg a fogyasztót:

a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény (ún. elállás)

jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

a kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén azonban a szavatossági idő hosszabb: a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.

A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

A jótállás teljes időtartama és a szavatossági idő első 6 hónapja alatt egyaránt a kötelezettet (az eladót) terheli a bizonyítás, azaz csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Fogyasztónak nem minősülő vevőre nem vonatkozik ez a szabály. 

Fogyasztói garanciális ügyek intézése
 

A bejelentett szavatossági vagy jótállási igényről a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet értelmében jegyzőkönyvet állítunk ki, melynek másolatát eljuttatjuk az érintett vásárlónak. A vásárló kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása számlával, vagy nyugtával.

A szavatossági vagy jótállási igény teljesíthetőségéről – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségeiről 15 napon belül, igazolható módon tájékoztatást küldünk.

A felvett jegyzőkönyvet a keletkezés időpontjától 3 évig őrizzük meg.

Webáruházunk arra fog törekedni, hogy jogos igény esetén a kijavítást, vagy a kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezzük.
 

Jogviták rendezési lehetőségei

llletékes Járási Hivatal – Debreceni Járás
A fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: 
http://jarasinfo.gov.hu/.


Nemzeti Fejlesztési Minisztérium
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/panaszom-van


Nemzeti Fejlesztési Minisztérium - Európai Fogyasztói Központ
1088 Budapest, József krt. 6.

info@magyarefk.hu

06-1-459-48-32

Bővebben a témáról itt olvashat:
http://magyarefk.hu/
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/11142


Békéltető Testület

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.
A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

Bővebben a témáról itt olvashat:
http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745
Fax: 06-52-500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Továbbá az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogviták rendezéséhez az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezés az alábbi linkre kattintva érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
 

Egyéb információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

Webáruházunkban alkalmazott Adatkezelési Tájékoztató megismeréséhez kattintson ide!